Guardians of Guthix
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur)

Ga naar beneden

Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur) Empty Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur)

Bericht van Polifantj zo 3 okt 2010 - 17:17

Dit is een guide waar je veel geld verdiend en lage cb stats voor nodig hebt

1. Requirements
2. Informatie over de Unicow
3. Inventory en gear
4. Hoe kom je er?
5. Loot



1. Requirements


Dit zijn de eisen en een aantal skills, items en quests die ik jullie aanraad.

•40+ Strenght
•40+ Attack
•40+ Defence (aangeraden -aangezien ze maar level 25 zijn maar op dit level zullen ze waarschijnlijk niks hitten, het is dus te doen voor pures maar die hebben eten nodig
•40+ Summoning (aangeraden - voor Bull Ant en hoger om spullen in te zetten zodat je minder hoeft te banke)
•Tower of Life
•Plague city (aangeraden - voor de ardougne teleport)
•Ardougne cloak 1 (aangeraden - hierdoor krijg je soms noted drops en hoef je dus minder te banken)


2. Informatie over de Unicow

Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur) 16la15i
Bron Lunagang monster database
De unicow zal altijd 2 tot 6 unicorns droppen,deze gaan wij dus oprapen!
Ook dropt de unicow een green satchel(een soort van handtasje) hierin kan je een banana, sandwich en een cake in zetten, handig voor pures

3. Inventory en gear


Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur) Svm60x
Dit is natuurlijk slechts een voorbeeld.
Als je ardy cloak hebt neem je 2horns mee aangezien je noted drops krijgt en die kan je niet gebruiken!
Als je een summoning beest meeneemt laat deze dan leeg en stop hier je unicorn horns in

4. Hoe kom je er?


Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur) 2j31iz8
Groen: Vanaf de spirit tree
Rode: ardougne teleport
Blauw: fairy ring
roze: ardougne cloak

Ga de ladder af als je er binnen komt en loop naar het noord-oosten tot je een soort van Altar ziet.

Use je cowhides en Unicorn horn erop en klik rechts op het altar en klik op activate dan zal een raar wezentje tegen je zeggen dat je de materialen hebt klik verder en je unicow verschijnt.

5. Loot

Dit was mijn loot na een kleine 25 minuten met een terrorbird:
Low level moneymaking - Unicows (400-600k per uur) 120p0ky
dus het verdiend best goed

tip: als je geduld heb kan je je unicorn horns sparen voor de volgende exp weekend, vorige keer waren ze van 1.6k gestegen naar 3k , dus je kan 't precies op de 1ste dag van de exp weekend verkopen als je de geduld ervoor heb

nog een extra tip:
als je geduld heb en je nog meer winst wil hebben kan je een pestle and mortar gebruiken om er unicorn horn dust van te maken, dan geeft je ongeveer 100 gp winst per unicorn horn, zelf heb ik dit nooit uitgeprobeert, maar als je de tijd heb zou ik dit zeker aanraden

Polifantj
Polifantj
Admin

Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 28-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Nijmegen

https://guthix.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum