Guardians of Guthix
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

extra moneymake tips voor members

Ga naar beneden

extra moneymake tips voor members Empty extra moneymake tips voor members

Bericht van P1kavolt wo 3 aug 2011 - 3:52

Hey all, Pika hier.

Deze guide is voor mensen die graag ff een starters bedrag willen om te kunne leven in de grote wereld van runescape. het is niet bedoelt om veel geld te verdiene maar ff een centje extra per dag te maken of gwn uit de armoede te geraken door even een klein bedrag wat groter te maken; Ik heb het zelf gedaan en het heeft mij veel geholpen (bv dragon hatchet kunne kopen om 99 woodcutting te halen Very Happy).

1 yak-hide:

nodig: -fremmenik isles quest completed
- 100k nodig aan geld
- boots of lightness, spottier/spotted cape, penance gloves
- enchanted lyre

waar: jatiszo

duur: 15 - 20 minuten

hoe: ga naar jatiszo en praat met vanligga gastfrihet. eerst is ze boos maar lals j haar een beetje geld geeft dan niet en opent ze zelfs een store voor je. zer verkoopt er 1000 yak-hides voor 50gp per stuk. Op de ge zijn ze maar liefst 250gp per stuk!!! Je koopt de yak-hides en verkoopt ze gwn op ge.
Natuurlijk weet jaqex dit dus zijn er nadelen -_-. Yak-hides zijn niet stackable dus kun je er maar 28 per keer drage en het kan maar 1 keer per dag want de hides moeten terug aan vullen.

Profit: ongeveer 200k

2 buckets of sand:

nodig: -The hand in the sand quest completed
- Als j ze hebt gedaan elite tasks voor kleine vermeerdering van profit
-ring of duelling of watchtower teleport( watchtower quest en 58 magic nodig)

waar: Yanille

duur: 1 minuut

hoe praat na de quest met bert in zijn huisje. Je hebt 9/10 kans dat ie je per dag 84 buckets of sand geeft. Hij zet ze dan direct voor je op de bank.

profit: ongeveer 23k op ge

Ik hoop dat deze guide jullie helpt.
Ik zal hem editen als ik nieuwe manieren vindt ben, als er vragen zijn, stel ze gerust.

Gl en groeten van P1kavolt
P1kavolt
P1kavolt

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 03-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : bruelenhof 24 Tisselt Willebroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum